Nikada nemojte brkati znanje s mudrošću. Prvo vam pomaže da preživite, a drugo da živite.
Sandra Carey
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Poštovani roditelji,
u nastavku teksta pokušat ćemo Vam približiti kako što bolje unaprijediti suradnju sa školom te kako na taj način postizati što bolje rezultate kod učenika
Rezultati odgojno - obrazovnog rada u izravnoj su vezi s kavlitetom suodnosa triju bitnih čimbenika: učenika, učitelja i roditelja*
Jedan od načina kako se taj odnos može osnažiti je neprestana suradnja roditelja i ulčitelja putem roditeljskih sastanaka te individualnih razgovora.
Roditelj od učitelja očekuje puno, između ostalog i ovo:
Istovremeno, postoje i roditeljska očekivanja od učenika, ovo su neka:
Kako bi očekivanja bila što ispunjenija, ono što roditelj može je:
Teško je biti roditelj, teško je biti i učitelj. Teško je biti čak i učenik. Kako bi ovaj posao bio što lakši i svrsishodniji ono što treba napraviti je sljedeće: RODITELJ I UČITELJ TREBAJU BITI NA ISTOJ STRANI, IMATI ISTA OČEKIVANJA OD UČENIKA, TE NA TAJ NAČIN USMJERITI DIJETE DA NA ŠTO LAKŠI NAČIN POSTANE ŠTO BOLJI ČOVJEK
*dio sadržaja preuzet iz Školskih novina, broj 3. autorice Divne Šušić, prof.