Nikada nemojte brkati znanje s mudrošću. Prvo vam pomaže da preživite, a drugo da živite.
Sandra Carey
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
U četvrtak, 14. ožujka 2013. godine smo u područnoj školi u Črnkovcima obilježili Dan hrvatskog jezika kao projektni dan.
Učenici nisu bili raspoređeni po razredima koje pohađaju nego su svi učenici bili u jednoj učionici i nastavu su počeli na neuobičajen način - radionicom koju je vodila knjižničarka Ljiljana Cecelja.
Knjižničarka je djeci pročitala ulomak iz knjige "Čudnovate zgode šegrta Hlapića". Nakon toga su porazgovarali o dojmovima i nacrtali likove i događaje iz pročitane priče.
Zatim su učenici po razredima predstavili projekte kojim su se bavili u sklopu obilježavanja "Dana hrvatskog jezika".
Učenici 1. razreda su uz pomoć svojih roditelja, baka, djedova, susjeda prikupljali lokalne izraze i njihovo značenje. Prikupljene izraze su uz pomoć svoje učiteljice Vesne majdenić predstavili ostalim učenicima.
Učenici 2. razreda su od prikupljenih lokalnih izraza su uz pomoć učiteljice Senke Svoren sastavili pjesme i priče koje su nam pročitali.
Učenici 3. razreda su sa svojom učiteljicom Anom Majdenić pručavali starohrvatski spomenik Baščansku ploču i pismo kojim je pisana glagoljicu. Osim toga su tehnikom tuša i u glinamolu izdrađivali inicijale svog imena i prezimena.
Učenici 4. razreda su sa učiteljicom Ivanom Hranueli istraživali povijest hrvatskog jezika.
Učenicima je ovaj način rada bio jako zanimljiv i stekli su nova znanja o hrvatskom jeziku učeći na drukčiji način .
Za kraj su se učenici zabavili igrajući igra aocijacija na temu hrvatskog jezika koju je pripremila učiteljica pripravnica Tatjena Valjak.
Ana Perasić, pedagoginja