Nikada nemojte brkati znanje s mudrošću. Prvo vam pomaže da preživite, a drugo da živite.
Sandra Carey
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Opća skupština UN je rezolucijom od 22. veljače 1993. odlučila da se 22. ožujak svake godine obilježi kao Svjetski dan voda i da se na taj dan, diljem svijeta, posebno skrene pozornost na probleme vezane za vodu i vodne resurse, s tim da se svake godine obilježava uz drugi moto.
Kako su učenici Područne škole Črnkovci obilježili ovaj dan pogledajte U RUBRICI PŠ ČRNKOVCI
dok način obilježavanja Dana vode u matičnoj školi provjerite u OPŠIRNIJE
DAN VODA - učenici 3. razreda
U povodu Dana voda učenici 3.a razreda OŠ Hrvatski sokol, Podgajci Podravski, održali su izvanučioničnu nastavu na Staroj Dravi. Bio je to integrirani dan na temu „Vode stajaćice u mom zavičaju“ a tema se provlačila kroz nekoliko predmeta:
PID – Živi svijet u vodama stajačicama;
HJ – JI: Proljetni dan na Staroj Dravi (govorna i pismena vježba)
LK - Boja- modelacija i modulacija;simetrija - Stara Drava
I DIO - U uvodnom dijelu, u školi, održali smo dogovor, dali upute za rad i pripremili stvari koje će mo nositi sa sobom.
II DIO- Po dolasku na Staru Dravu, u šetnji obalom, uočili smo biljne i životinjske vrste i razgovarali sa ribičima a zatim smo prionuli na rad: riješavanje nastavnih listića iz prirode, pisanje bilježaka za pismenu vježbu i skiciranje slika u mapama.
III DIO- Treći dio nastave odradili smo po povratku u školu: pisanje sastavaka iz hrvatskog i bojanje slika.
Učenici su izjavili da im je nastava u prirodi puno ugodnija nego u učionicama i poželjeli da Staru Dravu posijetimo ponovo krajem školske godine kada biljni i životinjski svijet bude bujniji.
VIŠE FOTOGRAFIJA POGLEDAJTE U NAŠOJ FOTO - GALERIJI